Update

22 september 2014 - M'bour, Senegal

Hoi oma ;)
Vandaag zijn de kiddo's aangemeld op school. Ze gaan vanaf 8 oktober naar Keur Madior. Volgende week gaat Mai de schooluniformen halen. Dat wordt lachen. Fotoos volgen uiteraard. Ze mogen hun dreadlocks houden (duh) maar wel goed vastgemaakt. Ogen vrij :-)
Nu nog mijn visum verlengen. Weer naar Dakar :-p
Ali Baba here we come again!
Als dat gebeurt is, gaan we eindelijk naar Bourgou. Er gaan veel mensen mee: Abo Fall, Ibou Diop, Mbaye Ndiaye en nog iemand die ik (nog) niet ken: Pape Mbodj. Met mij, Amadou en Dan maakt dat zeven. Precies genoeg voor de taxi, die hier 'sept places' worden genoemd, zeven plaatsen. Inderdaad, Mai gaat niet mee. Zij wil thuis chillen. De mannen gaan op stap.
Trouwens, de meloen, de courgette en de basilicum zijn ook boven de grond. Dat gaat lekker. Tot de volgende x

1. Karin Saral:
    Hoi Joost,

Leuk dat dat alles goed gaat, geniet je al van je vrijheid of daar ook nog veel te doen!
    Fotoos lijkt me leuk, groetjes
  2. Pieter:
    22 september 2014
    Lievv, de jongens in een uniform. Met stropdasje toch wel, hoop ik? :-)
  3. Merk X:
    Hoi Karin,
    alles ok tot nu toe. Vakantie he, dat gaat meestal wel goed. Echt druk heb ik t niet. Alleen dat geregel met de overheid gaat soms stroef. Gelukkig ben ik verlost van lastige telefoontjes over rare brieven. Dat geeft rust... en de zee is lekker warm, 23 graden denk ik. Groetjes aan Paula en de rest van Heffen. Have Fun!
  4. Nicole Krab:
    Hey Joost,
    Hoe is het met je flessenhuis? Schiet die al op? Die moet wel af zijn voordat Utopia wordt verkocht aan Senegal en jij daar dan de bouwer wordt ;)

Groetjes
    Nicole
  5. Bert Spierings:
    23 september 2014
    Hoi vriend. Al het goede daar.
  6. Merk X:
    23 september 2014
    Gracias Bert! Hetzelfde. Was spannend zondag met Ado joh. Ze hadden meer verdiend.
  7. Mahmoud:
    24 september 2014
    Hoi Joost,
    bonne chance mon ami, salutations à vos amis et votre famille
  8. Merk X:
    24 september 2014