Lekker weertje daar?

18 oktober 2014 - M'bour, Senegal

Even een newsflash uit Senegal.

Het eerste bouwproject is bijna voltooid: een slaapkamer op het dakterras. Ik heb echter wat constructiefoutjes ontdekt, dus 'bijna voltooid' betekent dat ik daarna nog aan de slag kan als timmerman... Maar ik had toch betaald voor een voltooid bouwwerk? Well, yeah, so it goes... Een gedeelte van het geld was blijkbaar 'leergeld'. Het volgende bouwproject houd ik meer in eigen hand.

Vandaag is iedereen naar een bruiloft, behalve ik en de kids. Men houdt hier erg van feesten, maar er is nooit bier, haha.. grapje. Nee, die feesten vind ik nikx en de kids hadden liever een rustige zaterdag. Beetje Playstationnen, computeren, bordspelletje, glaasje Cola. Er kwam net nog een delegatie van het feest langs met een schaal eten. Had niet gehoeven wat ons betreft. Wij hebben geen trek in rijst met vlees. Wij willen pannekoeken!

Ik las op internet dat er warmterecords worden gebroken in Nederland? Hier is het te warm voor de weerman om zich met dat soort zaken bezig te houden. Zweetheet! Een koude douche is een heerlijkheid hiero... en daarna een glaasje fris. Over weermannen gesproken, ik heb er hier nog geen één gezien... Denk dat ze gesmolten zijn.

Okay Beeldbuisbengels, dit was het weer voor deze keer!

1. Pieter:
    18 oktober 2014
    Het is hier inderdaad lekker weer, boven de 20 graden. Maar vanaf dinsdag wordt het slechter, wel zo'n 10 graden koeler.

Grappig verhaal trouwens weer :-)
  2. Merk X:
    18 oktober 2014
    Mede namens de redakxie dank ik u hartelijk voor uw positieve bijdrage in deze. Dat u vanaf dinsdag warmte mag putten uit het bovenstaande stuk tekxt. Wij zweten door!