Allo allo

4 september 2014 - Mbour, Senegal

Hier zijn we dan. Ik zit nu met Amadou en Dan en Ibou °neef° in een heel vervelend internetcafe. Ze hebben toetsenborden die niet kloppen. Ik houd het dus kort. Binnenkort hebben we zelf internet en dan gaan we echt los. Het gaat goed hier. De zee is lekker warm en we hebben al tweemaal een heavy onweersbui over ons heen gekregen. We hebben een bezoek gebracht aan ons andere terrein en daar werd ik echt blij van: GROOT. Toffe mangoboom ook. Mijn schoonzusje is gisteren bevallen van een meisje. Ook leuk nieuws. Verder moeten we nog wel een beetje wennen aan de hitte. Het is echt blubberheet hier. Ik word nu wel heel erg moe van dit toetsenbord. Ik kan geen komma°s gebruiken of andere leestekens.... Ik zeg je ... de paprika is geplant maar nog niet boven de grond. We zijn druk bezig dozen uit te pakken. Gisteren de appelstroop gevonden en pannekoeken gegeten. Nice². Dat moest n uitroepteken zijn... helaas. Ik zeg jullie Tabee en tot de volgende keer. Zal ik ook wat fotootjes plaatsen als dat lukt. Toedels. En Jan Marin alvast gefeliciteerd. Ga proberen je morgen te bellen.

1. Birgit:
    Hallo Joost,
    Leuk om te lezen! Je gaat onze toetsenborden mischien nog missen ;-)
    Ik heb het bericht op intranet gezet zoals afgesproken of ben je dat vergeten?
    Succes met uitpakken!
    gr Birgit
  2. Twelve Digit:
    5 september 2014
    Ooooooooooh my mango tree!!!
    Veel zwemmen dus met die hitte om 10 uur in de ochtend al 30 graden is ook niet mis.
    Groeten aan Mai en een boks aan de kleine rasta's!

more time mi Lion
  3. Roy. G:
    Het ziet er prachtig uit. Net binnenland van Sur. Hahaha
  4. Janmarin van suchtelen:
    6 september 2014
    Thx man! Goed om te horen dat alles zijn vorm begint te krijgen. Take care en groeten aan Mai et les enfants. Je dois oefenen en francais pour quand je va vous visiter! Pas mal donc la vache qui rit et los ballos!
  5. Willem & Sandra:
    10 september 2014
    Hoi Joost, sorry dat ik jullie niet uitgezwaaid heb! Goed om te lezen dat alles goed met jullie gaat. Met mijn vrouw gaat het langzaam aan steeds beter gelukkig. Groeten daar aan iedereen!